Voor grote webshops, met een hoog aantal bezoekers en veel orders, kan de klantenservice uitbesteden een zeer aangename uitkomst bieden. Afhankelijk van uw webshop en de mogelijkheden die u heeft en wilt inzetten om uw klanten te woord te staan, kunnen onderstaande klantenservices geschikt zijn.
De Hexspoor groep bestaat uit Binderij Hexspoor, Hexspoor Pallet Storage en Hexspoor E-fulfilment. Hexspoor E-fulfilment begeleidt sinds 1998 diverse bedrijven met een breed scala aan activiteiten op het gebied van E-fulfilment, storage, webshops en klantenservice. Hexspoor biedt webwinkels een complete oplossing voor uw online verkoopactiviteiten, van ontwerp en beheer van uw webshop, tot aan de facturatie en cash management. De tarieven zijn bij Hexspoor E-fulfilment op aanvraag.
ContactCare is gespecialiseerd in klantcontact en relatiebeheer. Ze bieden uitkomst bij het vergroten van uw bereikbaarheid en het professionaliseren van het klantcontact. ContactCare neemt de gehele klantenservice uit handen, handelt klachten af en biedt mogelijkheden voor een technische helpdesk. ContactCare biedt klantenservice aan via de telefoon, e-mail, chat, post en sms.
Een basis abonnement kost €20,- per maand en daarnaast betaalt u €1,75 per gesprek. Bij het royaal pakket betaalt u €110,- per maand en daarnaast €1,25 per gesprek. Dit laatste pakket is inclusief 75 telefoongesprekken en dus alleen aan te raden bij meer dan ca. 50 telefoongesprekken per maand.
Dat kan! Via het contactformulier kun je contact met ons opnemen en kunnen we in overleg gaan om tot een fijne samenwerking te komen.
Neem contact op